tirsdag 4. september 2012

Husmor tirsdag.

Hei og Hopp alle sammen.
Håper alle har hatt en flott tirsdag så langt. I dag har jeg vært en sikkelig husmor. Jeg har ryddet vekk alle sommerblomstene, og satt ut nye høst blomster inkl. lyng. Og jeg må si det, at jeg liker å gjøre litt i stand til høsten, og tar den i mot med åpne armer, til en hvis grad naturligvis. Men det er vel bare å innse at den er kommet allerede, den smyger seg sakte men sikkert innpå oss.









Vi går var vi på en bitte liten handle tur, egentlig mest for å se etter nye gardiner til stua. Vi vil veldig gjerne ha noen grå, som passer til trekker som vi har på sofaen. Vi skifter nemlig til grå sofa når høsten og vinteren, står for tur.
Men gardiner fant vi ikke, men litt andre små ting.


Kopphåndkle fra Lene Bjerre, så delikate og fine, der det henger på oven vår.



Glasskrukke fra Søstrene Grene. Disse fantes i ulike størrelser, og jeg kjøpte denne og den størrelsen over. Hva den skal brukes til, har jeg ikke helt bestemt meg for enda ! Men veldig kjekt å ha i tilfelle.


Nå er den fylt med gamle kjøkken gjenstander og redskap. 

Nå er vaskemaskinen i full gang her, og nytt sengetøy er på plass. Nå skal jeg kose meg resten av kvelden med tv, og to nye blader.
Ha en strålende tirsdags kveld alle sammen.

Kristina

1 kommentar:

  1. Hei vennen
    Så bra at du tar høsten med " storm" :-)
    Den kan bli veldig fin den..
    Du er flink både med bilder og pynting..
    Så noe har du lært av meg .......heheheh
    papz

    SvarSlett