torsdag 6. september 2012

Velkommen inn

Velkommen inn alle sammen, men overskriften er tilegnet til min kjære nye pute som jeg ventet på i nesten to uker nå, og i går kom den omsider inn - LYKKE - Og den er så fin og den glir rett inn her, så den fungerer både som sommer og vinter pute, og passer i begge sofa trekkene våre.


Er den ikke bare helt nydelig ! Og den er faktisk god å ligge på om man vil det, jeg har valgt å bytte ut den puten som fulgte med, og satt inn en dun pute istedenfor, de blir litt mer fluffy av det ! Og jeg betalte ikke mer enn 179 kr for den.


Se bare på sømmene og sik sakk mønsteret som er rundt ! 


En flott liten detaljen i hjørne av puten, og den kan lett byttes ut med andre farger.

Her om dagen spiste jeg kiwi, det er jo ofte på denne tiden at man får prentet inn i hodene våre om hva som er sunt, hva er godt for helsen og hva kan hjelpe deg i å forhindre ulike typer sykdommer, og en av tingene jeg leste om var kiwi, og alle dens fordeler, og jaggu ble jeg påvirket og gikk til innkjøp av noen kiwi, men det som overrasket meg så veldig var det mønsteret som er inni kiwien, og hvor vakkert det egentlig er. 


Se så vakkert det er, hva er det ikke naturen klarer å skape, sier nå jeg ! 

Til slutt legger jeg ved noen bilder av det smale vitrine skapet vårt. Dette står i ett hjørne og her står alle de vakre tingene mine/våre, som ikke skal tas ut og "leke" med, og det er heller ikke ting vi bruker, vi står bare å ser på det og lar det stråle for seg selv. 


Her er en gammel skål fylt med mye rart oppi, gamle klyper, gammel dags fyrstikkeske, velur bånd, gamle sakser, og masse ulike blonder som henger fint over. 


VAKKERT spør du meg. Det er kanskje ikke så vanskelig å forstå at jeg er glad i gamle og gamle dagse ting. Jeg elsker og ha det rundt meg. Anders skrot er dine skatter ! 


En del gamle sølv ting som er stort sett kjøpt hos Skrot-Tor. Ulike bestikk deler og sølv fat. 




Øverst i skapet, står den vakre Madonna figuren min, som faktisk er kjøpt på Kremmerhuset. Ellers ved siden ligger det en gammel bibel og to gamle salmebøker. 


Helt fantastisk ! 

Dere får ha en strålende torsdag alle sammen. Min ettermiddag og kveld skal tilbringes på jobb, og jeg må også få rotet meg til å pakke litt, helgen skal tilbringes i Porsgrunn og konfirmasjon på Notodden. 
Vi skrives senere. 

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar