fredag 14. september 2012

Ny årstid

Den siste uken har det vært labert her på bloggen. Og det beklager jeg virkelig, men som i flere familier har forkjølelsen slått til her også, og jeg ligget ut i flere dager, men nå er jeg veldig mye bedre og er evig takknemlig for det. Er det virkelig noe jeg hater, så er det å være syk og være hjemme hele dagen, det er bare ikke meg. Men er man syk så må man høre på kroppen og bare ta det med ro. Men nå er jeg såpass frisk og kan heller ikke smitte noen andre, så i dag tenkte jeg meg å bevege meg ut en liten tur etterhvert.

Men som overskriften sier, så kan man vel nå si ganske så trygt at høsten er kommet. Og det er mye kos og inne tid som kommer med denne årstiden. Og er det noe vi jenter og interiør jenter liker så er det vel å være inne og stelle i stand hus og hjem, skifte ut litt av sommer tilbehøret og ta frem de behagelige, kosete og skjønne tekstilene man har gjemt fra i fjor. De har ihvertfall begynt å komme frem her.


Litt forandring har det jo blitt siden sist. Og nå har noen av høst interiøret kommet frem og det er hyggelig og koselig å se på. De tre små te-lys holderne er nye, og kommer fra Feel på Herkules i Skien.


Lyngen har også fått lov til å komme innenfor dørene, ikke bare ute, dekorativt og lekker å se på ! 




Enda en nye pute har fått plass i sofaen og passer perfekt når vi bytter trekket. Denne er fra Perfect Home. 



Tynn strikket pute. 


Denne kritt hvite runde puten har også fått plass ( det skal sies at jeg har ikke alle mine puter i sofaen samtidig altså, de roteres på og byttes ut etterhvert ) Denne kommer også fra Feel fra Herkules i Skien. 


Flotte blonde detaljer. 



Oliven treet mitt har også fått flyttet inn nå, så jeg håper og krysser fingrene for at det holder seg litt med bladene igjennom vinteren. 


Nøkkel tavle har vi også fått oss, systematisk, praktisk og fint å se på. Denne også fra Feel. 



Dette hjertet er det beste innkjøpet jeg har gjort på flere år tenker jeg. Selv om det er sikkert innmari lett å lage selv, får man aldri tiden til å strekke til. Så jeg har da kjøpt ett veldig stort ett som henger på veggen, så man ser det veldig lett når man kommer hit. Og den er vel den lille prikken over i´en, kan man vel si. Den er kjøpt på Live på Herkules i Skien. 




Jeg er bare så fornøyd og ja jeg er blitt så glad i den, at den fortjener å få en del bilder på bloggen. 



Til slutt vil jeg anbefale dere denne boken. Jeg leser den selv for andre gang nå. Så en reportasje om den på tv her om dagen, og den er virkelig blitt en slags "bibel" for mange, og man kan ikke gjøre annet enn å bare anbefale alle å lese den, og tenke litt igjennom den når man leser den. 

Kvelden i dag skal tilbringes hos svigermor, og vi reiser på hytta i morgen tidlig. Så får vi håpe at formen holder seg oppe og at jeg ikke får noe tilbakefall ! 

Kristina 

1 kommentar:

  1. Her var det mye fint! Du er så kreativ!
    Ja nå går vi en fin tid i møte, med kalde klare dager, fine turer i høstfargene og ikke minst masse kos inne! Ha en fin høst!

    SvarSlett