mandag 4. mars 2013

Mandag !

Da var mandagen tilbake igjen, helgen er over for denne gang, men husk, den er snart tilbake igjen.
Helgen vår har bestått av jobbing og barnepass for søta Alma. Hun er virkelig noe for seg selv, og fryder oss over henne. Hun er tante og onkels lille gull skatt. Så snill og morsomt !

Det var jo så fantastisk flott vær i går, at da må man jo benytte seg av det, når det først er her. Så en liten tur i snøen og leke litt, måtte til.


Alma hjelper onkel med å spa snø. 


Så må man jo leke litt i snøen også da ! 


Så fin jente vettu ! 


Jeg spiser banan og slapper av på benken til oldermor ! 


Luen er av og til ikke så morsom og ha på seg, men må man så må man ! 

Så legger jeg også ved de siste Instagram bildene mine, om du ikke følger meg der. Instagram navnet mitt er kristinaeck89 om du vil følge meg. 


Vi hadde 1 års forlovelses dag forrige uke, tenk så fort tiden går, kan huske dagen som om den var i går. 


Litt magasin lesing må til, enten det er intriør blader eller mote blader, og kaffen er flink til å holde meg med selskap. 


Jeg laget pita brød for første gang, og det var en kjempe suksess og kjempe gode. Oppskriften jeg bruke kommer fra Tine sin app. 


Ett lite glass med rødt i, er greit å unne seg en gang i ny og ne. 


En kjempe søt te-lys holder er ny, fra Home & Cottage.  


Håper dere får en kjempe fin mandag og en kjempe flott start på uken deres. 

Kristina 

1 kommentar:

  1. Søte Alma har både snill onkel og tante som passer henne:-)

    SvarSlett