tirsdag 19. mars 2013

Påskepynt !

Nå nærmer påsken seg med storm skritt, og jeg gleder meg til påske, sol, hygge og kos. Som nevnt tidligere, så skal vi på hytten hele påsken, derfor valgte jeg å pynte til påske litt tidligere i år.
Ikke det at jeg har så mye pynt, men hyggelig er det jo forde ! Og jeg jo så glad i høytider og pyntingen som hører til, så skulle bare mangle at jeg ikke pyntet til påske også.


Metall påskeegg fra Green Gate, kjempe søte og i ulike størrelser og farger ! 



Trollgrener fylt med ulik pynt som henger ! Noe fra Mestergrønn, noe Søstrene Grene og noe Panduro Hobby ! 




Påskeliljen er også på plass i kjøkken vinduet. 


Påske kylling fra mormor :) 


Metall egg, dette er fra KID og finnes i ulike størrelser ! Kjempe fine 


Som dere ser så er det ikke så mye pynt, men det holder for oss her. 
Så får jeg håpe alle får en strålende tirsdag og at dere får en flott påske når den tiden kommer ! 

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar