torsdag 30. august 2012

Hei igjen !

Da er det litt over to uker siden sist jeg var innom, og beklager virkelig for det. Men høsten er i full gang, og man er tilbake i sine gamle rutiner. Høsten følges også med masse ting som skjer i helgene. Og særlig her i gården. Men er det noe vi liker, så er det jo å være på farten. Men jeg har tatt noen bilder underveis, som jeg tenkte jeg kunne dele med dere, så dere kan se litt hva vi har gjort i det siste.


Armbånd var sommerens store hitt, og jeg ble også med. Noen er laget selv, ander er kjøpte. Men morsomt med litt farger og mønster. 


Jeg har fått nydelig roser av min kjære. 


Den søte lille illtoppen min gror noe helt grasalt avgårde. Men litt artig er det ! 


Den super fine klokken jeg fikk av min kjære i bursdags gave, den har blitt mye brukt i det siste, og jeg gleder meg til å bruke den masse i høst også.


Jeg fant disse Conversene på internett og jeg bare digger de, og ønsker meg disse !


Jeg drikker mange kopper te eller kaffe og kost meg med alle interiør bladene mine - kos og hygge på høyt nivå, og det hører høsten til. 


Meg og svigermor holder på å lage likør av ulike bær - Gleder meg til jul og de kan smakes. 


Sverige turen er ennå friskt i minne og Ramløsa er så innmari godt. 


Det har blitt en del hyggelig inne, kose, hygge kvelder, når været ikke har været på sine beste side. Så da er det på sin plass med litt vaffel hygge. 


Vi har vært hjemme i Porsgrunn og feiret mor og fars 25 års bryllups dag. Og det var veldig hyggelig å være hjemme og kunne feire en så stor dag ! 


Kjærlig - Trenger man å si noe mer ?! 


Vi reiste på kjæreste tur / weekend tur / bær tur til Snåsa, der Magnus har litt av sin familie. 


På flyplassen sparer de på strømmen, så følte vi nesten satt i mørket der. Men internett er en lett underholdning.


Bær plukkingen gikk veldig bra som dere kan se. Og det bonget av flotte store bær, så det var bare å forsyne seg. 


Vi hadde omsider med oss 10 kg med bær hjem. Og det er deilig og skal brukes til likør, syltetøy og mye annet godt. 


Vi har oppe å besøkte alle de vakre norske dyrene som vårt land har og tilby. 



Tyttebærene var også i full gang med å spre seg rundt, nydelig å se på. 


Norsk vakker natur. 



Dette har vært min frokost i det siste, fått skikkelig dilla på yoghurt, havregryn og banan på toppen, og en god kopp te ved sidna. Det er en perfekt start på dagen ! 

Dette er en kort sammen drag og bilde ras av de to ukene som jeg ikke har vært her. De kommende helgene og dagene er det også mye som skjer, og jeg skal prøve å være litt flinkere til å blogge, men hvis ikke kan dere alltids følge med på instagram - kristinaeck89. Så følg meg gjerne. 

Så får dere alle ha en strålende dag videre og kos dere med torsdagen, og det nærmer seg helg !

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar