mandag 6. august 2012

Ny uke !

Ja så var det mandag igjen. Og nok en gang har helgen bare flydd avgårde, og jeg skjønner ikke hvor den blitt av. Men jeg jobbet jo på lørdag og da blir ikke helg en hel helg, men bare en halv. Men på lørdag var det jo strålende vær og man kunne absolutt ikke klage. Så for første gang fikk vi endelig brukt våre Baden Baden stoler som er nye i år ! Og er det en stol som er behagelig så må det være disse, så med andre ord, skal du ha en god sol stol er det denne du må ha.


Våre stoler er fra Jernina og kostet 299 kr. 


Ellers ble lørdags kvelden fylt med kompisene til Magnus, som kom på grilling. Kjempe koselig og vi hygget oss masse.
Så med andre ord, dagen i går har ikke blitt brukt til så fryktelig mye fornuftig. Men litt får man jo alltid gjort, og vi var enn tur innom IKEA på fredags ettermiddag og fikk tatt med oss litt hjem også. Så det jeg har gjort i går er at jeg har satt bilder inn i rammer. Vi fikk nemlig tatt noen profesjonelle fotograf bilder ombord på cruise båten, og nå har de endelig fått glass og ramme rundt. Så nå er bare spørsmålet hvor vi skal sette/henge bildene hen. 




Ble veldig fornøyd med de, så jeg gleder meg til å få de på plass ett sted ! 



Legger også ved bilde av den nye lykten vår, som er kjøpt på Plantasjen. Den er kjempe fin, og kjempe stor, noe jeg liker ved lykter, og den får ihvertfall plass til 4 lys inni. 

Ha en flott start på en nye uke og kos dere masse ! 

Kristina 






1 kommentar: