torsdag 2. august 2012

Inspirasjon !

Tenk litt på det ordet når dere leser resten av blogg innlegget. Spørsmålet er, hvor henter du din inspirasjon fra ?!
Men først litt stemningsbilde fra stua her, jeg sitter å holder på med mat plan for resten av august og delvis september. Og jeg lurer veldig på hva jeg hadde gjort om jeg ikke hadde hatt en slik plan. Ofte så sparer man en del penger på å handle færre ganger og man slipper mye mas og jas når man skal finne ut middag. Og i planen blir alle ting lagt inn, alt fra treninger, jobb eller om vi skal bort en helg.
Så jeg kan vel si det sånn at dagens tips, er altså å lage en mat plan for en lengre periode og se hvordan det fungerer hos dere.


Her ser dere jo hvordan vi velge å gjøre det, men dere kan absolutt gjøre deres egen greier, om dere velger å ha den lagret på en pc, på en Ipad eller på mobilen deres. Jeg liker å ha ting på papir, så jeg kan redigere og styre akkurat som jeg vil. Jeg har laget våre ved å sette inn to koloner og legge til 20 celler under, og vips så har man en plan. 


Her kommer det litt stemningsbilder som viser hva jeg driver med, og kanskje blir du litt inspirert til å gjøre noe av det samme som meg. 
Sånn som været er her i dag, er det ingen ting som duger, bedre enn en god sofa, noe godt å drikke, ett mykt teppe, og noe fint å se på tv eller lese ett blad, Jeg som er gammel turner sitter å ser på turn på NRK2. Og er det virkelig noen som er flinke til å turne så er det de som er med i OL, det kan jeg bare fortelle dere. 


Mørkt og trist ute, men inne er det hygge og kos ! 




Ett lys brett har fått plass ved sidens tv´en vår. 



Og så er det over til overskriften min, hvor henter man sin inspirasjon fra, og for meg så finner jeg mye flott og fint fra alle bladene jeg kjøper. Jeg er ett skikkelig blad menneske, og kjøper nye blader så fort de kommer i hyllene. Jeg bruker kanskje litt for mye penger på det, mener noen, men for meg er det litt an dagens høydepunkt og bla seg igjennom det og se hva de har funnet frem nå. 




Jeg har ett hav og velge mellom, og jeg kjøper for det meste interiør blader, men stadig vekk dukker det opp noen moteblader/ungdomsblader. Litt fordi de er flinke til å teste forskjellige ting man bruker i daglig livet. 
Men det skal jo sies at jeg bruker en del tid på lese andres blogger også, og da også både interiør og mote blogger. Noen av de jeg leser er http://www.frumaela.com/http://networkedblogs.com/Ao8cvhttp://www.passionforbaking.com/http://vibekedesign.blogspot.no/
Så her er noen av mine faste blogger, ta gjerne turen innom og bli inspirert dere også.

Kristina 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar