torsdag 9. august 2012

Skap !

Er det noe man aldri får for mye av, så er det vel skap plass og oppbevaring plass. Og det uansett om du bor en en liten leilighet eller i en villa ! Og vi har nå gått til innkjøp av ett nytt vitrineskap som har fått heders plass i stua, og det er akkurat som jeg ønsket meg. Det er delikat, nydelig, vakkert og rommer masse ! Jeg har til og med ett lite luksus problem, jeg har ikke fått fylt opp alle hyllene enda :) men det skal ikke bli noe problem tenker jeg.
Vi har valgt å kjøpe Liatorp vitrineskap fra IKEA, da det er i samme serie som tv benken vår. Den er litt dyrere enn vanlig men absolutt hvert hver eneste krone. Vi valgte også å sette på dører , da jeg er redd for at noe skal rase eller å falle ut, særlig det jeg arvet.
Så jeg legger ved en del bilder som du kose deg med !

Kristina

1 kommentar:

  1. Å så fin skapet ble...morro å kunne sette alle deres fine ting der:-)
    klem Mamma og pappa

    SvarSlett