fredag 15. februar 2013

En flott dag !

Vi hadde en flott dag i går, og vi stor koste oss i hverandres selskap ! Jeg laget kake, vi var ute å spiste og vi hadde utdeling av gaver og kort ! Jeg er så heldig å få hjemmelagde kort til slike anledninger og det er bare så søtt og koselig.


Sjokolade kake med sjokoladekrem på toppen, men litt hjerte pynt på, selvfølgelig ! Veldig fornøyd med den, og den smakte kjempe godt ! 



Se så søte marihøner, disse er kjøpt på TGR butikken i Asker. 


Disse nydelige rosa rosene fikk jeg av kjæresten min ! Jeg bare elsker de !! Og fargen er bare helt perfekt ! 


Mitt hjemmelagde kort som jeg fikk, og jeg har jo en forkjærlighet for ugler, så dette kortet var jo bare midt i blinken for meg, og se hvor flink han er da ! 


Ellers i det siste har jeg laget knekkebrød "hjemmelaget" med hjelp av Toro, og disse er faktisk kjempe gode, og ikke vanskelige å lage i det hele tatt !! 


Jeg har ryddet i ALLE skjerfene mine, og jeg kan vel innrømme at jeg har en god del, men nå har en del av de gått til Frelsesarmeen, så jeg håper de blir godt mottatt. 


Ellers i dag, er denne bøtten min nærmeste venn, og så og si alt skal brukes, en skikkelig rengjøring og husmors dag i dag ! Men fy hvor godt det lukter og føles etterpå ! 


Håper alle får en flott fredag ! 

Kristina 

2 kommentarer:

  1. Så mange flotte bilder.
    Kos dere.
    klem

    SvarSlett
  2. Dette var flott :-)
    Håper det er en smake bit..igjen.. :-)
    Du er flink...

    SvarSlett