onsdag 13. februar 2013

LYS !

På denne årstiden er stearin lys en stor del av min hverdag, og jeg er kanskje ikke alene om det. Og vi bruker masse lys nesten hele tiden, og vi er så heldig at tenner vi så og si alle lysene våre, trenger vi nesten ikke å ha varme på i leiligheten, stearin lysene gjør jobben for oss.
Men jeg har en ekstra forkjærlighet for duft lys i alle farger og varianter, nesten ! I dag tenkte jeg skulle vise dere mine favoritt duft lys.


En liten samlingen må man jo ha, uansett årstid og sesong. Og ulike farger og dufter


Alt fra billige lys fra IKEA til litt dyrere Yankee Candle. 


Og disse er jo den absolutt favoritten ! 


Og det er mye morsomme innpakninger også, og søte esker som passer på de gode lysene ! 


Durance lys har også kommet inn i samlingen min ! Og lufter helt himmelsk. 
Så får alle ha en så riktig god onsdag, og tenk vi er allerede halvveis i uken !

Kristina 

1 kommentar:

  1. Å så mange flott lys du har;-)
    Ha en flott kveld dere.
    Klem.

    SvarSlett