torsdag 14. februar 2013

Valentine´s day

I dag er det Valentine ´s day, og en skikkelig klisse dag for mange, og noen mener nok at det bare er tull ! Men jeg innrømmer gladelig at jeg elsker Valentine ´s day, og syntes det er en flott dag og tenke og spre kjærlighet rundt seg. Enten om du har kjæreste eller ei. Generelt sett burde folk være flinkere til å vise hverandre kjærlighet, uten det er en spesiell dag eller ei ! Så vi skal ut å kose oss, og vi kjøper gaver til hverandre.






Så jeg bestemte meg for å lage ett minne album til min kjære ! Der har jeg limt og teipet inn bilder, søte ord, kort og andre minne verdige ting, og den er ikke fylt helt opp, slik at vi sammen kan lime inn resten av vårt liv ! Kanskje litt klisjé men sånn er jeg nå bare ! 

Ha en kjærlig alle hjertens dag alle sammen ! 

Kristina 

1 kommentar:

  1. Moro å lage en flott fotoalbum da...kjempe god ide:-)
    Klem

    SvarSlett