torsdag 21. februar 2013

Hellu !

Hei og hopp alle sammen !
Jeg har vært borte en liten stund pga av sykdom, som alle andre har jeg vært forkjøla men heldigvis varte det ikke så altfor lenge ! Nå er det bare litt groms igjen.
Så i dag vender vi snuten til fjells og skal ha noen deilige dager på hytta ! Skal bli godt med både fint vær og fjell luft. Og ikke ha ett stressende øyeblikk !
Som dere skjønner da, så har ikke fått tatt så mange bilder i det siste, men jeg legger ved de siste instagram bildene mine.
Så får alle ha en strålende torsdag og en fantastisk helg !









1 kommentar:

  1. Hei vennen...ja jeg vet du lever ( ser melding i bilde )...og at du har vært litt syk..bra at du har blitt bedre da. Håper en avslappende tur på fjellet kan få deg helt opp å gå..
    Vi snakkes snart :-)

    SvarSlett