onsdag 6. februar 2013

Stige !

Jeg har nå omsider funnet den perfekte stigen, til innendørs bruk, eller som en del av interiøret vårt. Men hva og hvor jeg skal ha denne stigen er jeg jammen ikke sikker på riktig enda. Jeg kunne tenke meg å ha den både i gangen vår og på soverommet. Stuen er det overhode ikke plass til den, så det er ikke så aktuelt i grunn.
Men skal jeg ha blader på den, eller klær, skjer, tepper eller hva skal det nå bli til. Akkurat nå står den på soverommet, og det henger ett skjerf og ett blad på den nå, men vi får se, kanskje neste helg står den ett annet sted med noe helt annet på seg.




Har dere noen forslag kanskje ?!
Den er forresten kjøpt på KID Sandvika for bare 280 kr. 

Kristina

1 kommentar:

  1. Å sånn vil jeg også ha!!!!!
    Kjempe fin var den;-)
    Klem Mamma.

    SvarSlett