søndag 11. november 2012

Farsdag - Søndagskos

Gratulerer med farsdagen alle pappaer ute i vårt vakre land. Og da spesielt til min pappa, som er verdens beste pappa.
I den forbindelse har jeg laget cookies og kjøpt tulipaner til pappa, men som blir her hos oss. Siden han er på vei hjem fra ferie.






Da har jeg omsider fått satt meg godt til rette i sofaen, endelig! Jeg føler helgene mine bare flyr av sted noen ganger, og særlig da om jeg jobber på lørdager, får ikke helt den samme helg følelsen da. Men det er jo hyggelig uansett. Dagen i dag, startet sakte men sikkert, og vi bestemte oss for å ta en tur på Plantasjen, da jeg ville finne på noe kreativt i dag.  Så da da tok jeg med meg noen svibler, mose og litt granbar. Og jeg hadde en stor bolle jeg hadde sett for meg en slags blomster dekorasjon i, så i dag fikk jeg endelig brukt den. Og jeg ble super fornøyd, og det er litt artig, fordi jeg merker at jeg tar mer og mer inn, små jule ting inn i hus nå.


 




Jeg syntes dette var virkelig flott, og nydelig. 


Jeg har valgt svibler i hvitt og rød, tror jeg. Men jeg liker de litt sånn som de er nå jeg, litt rar er jeg nå ! 




 

Men så har jeg en liten stakar igjen, og den vet jeg ikke helt hva jeg skal bruke til riktig enda, så jeg får pønske ut noe lurt for den. 




Vil også vise dere den vakre himmelen som viste seg frem hos oss i dag. Og jeg har en svak het for når himmelen skifter til "unormale" farger. 



VAKKERT !! 

Da håper jeg alle får en flott søndags kveld videre, og at dere koser dere masse. 

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar