mandag 26. november 2012

Juleønsker 2012

Da var det mandag igjen, og starten på en nye uke er foran oss, og siste uken i november og første desember nærmer seg med stormskritt. Så jeg tenkte at jeg skulle slenge ut julegave ønskelisten min. Legger ved to julebilder fra i fjor !



Jeg har jo en liten julegave ønske liste jeg også, som alle andre tenker jeg. Man merker jo eldre man bli, jo mer "seriøse" blir ønske, om man kan kalle det det. Men jeg ser at på min liste er det en del kjøkken utstyr og andre praktiske ting- i mine øyne ihvertfall.

1. KitchenAid Maskin : En kjøkken maskin av en annen verden, spør du meg. Den er utrolig bra på alle måter og en maskin alle bake glade ønsker seg. Den er rask og en stillegående maskin, som også er veldig pen og se på. Og noe jeg har ønsket meg veldig (!) lenge, og jeg krysser fingrene for at nissen syntes jeg har vært snill nok.

2. Nespresso kaffemaskin : Helst da den som heter Citiz & Milk, og da selvfølgelig i kremfarge. Jeg har blitt en sikklig kaffeslave i det siste, og ønsker meg da en bra kaffemaskin, som er praktisk og pen og se på.

3. Kenwood Håndmikser : Da har jeg sett en som er veldig bra som heter kMix, som har fått mye god omtale. Og en kjøkkenmaskin man faktisk får brukt for ganske så mye, og jeg merker at jeg savner en slik håndmikser ganske mye. Særlig da når jeg er så glad i bake og lage mat. Kan brukes til alt !

4. Green Gate : Jeg er en Green Gate elsker, med store bokstaver, og jeg ønsker meg alt de har, selv om jeg har en del fra før av, får man aldri nok av det. Og det som står øverst på listen er bestikk, i den lyse brun, krem fargen, med hvite prikker på. Hvis ikke er det den grå del av servise som jeg også ønsker meg.



5. Bunads skjerf : Jeg er en jente som er oppvokst med gode tradisjoner når det kommer til bunader. Jeg fikk Beltestakk fra Bø i Telemark, når jeg stod til konfirmasjon, og jeg fikk en del utstyr til den da, og jeg har fått litt i etter tid, men nå ønsker jeg meg en litt større silke skjerf, som skal være hengende ved forkle delen. Stakken har hoved farger i rød og grønn, så ett skjerf i blått eller noe, tror jeg hadde vært veldig fint.

6. Mulberry tilbehør : Jeg som alle andre jenter, er veldig glad i vesker, og jeg har en ekstra kjærlighet for Mulberry vesker, og nå ønsker jeg meg enten ett Mulberry skjerf i grønn og brun toner, eller en nøkkelring som er litt søt.

7. Langrenn ski og staver : De jeg har nå, har jeg hatt en stund, og føler for at jeg ønsker meg noe nytt. Trenger ikke å være så fancy, men så lenge det duger til mitt lille bruk, er det helt topp. Sko har jeg!

8. Sengetøy : Jeg elsker nytt sengetøy og jeg får aldri nok av det. Nå ønsker jeg meg senge tøy i grå toner, for det mangler jeg. Fine hodepute trekk, er også veldig koselig å få !

9. LuLu `s Toalettmapper : Nå ønsker jeg meg noen flotte toalettmapper, før har jeg bare hatt noen små billige noen, men nå vil jeg ha noen som det er litt god størrelse på og som ser flotte og vakre ut. Og de finnes i ett hav av farger, og mage forskjellige størrelser. En stor en til vanlige toalettsaker og en litt mindre til sminke er det jeg ønsker meg mest.

10. UGG`s : Jeg ønsker meg UGG sko, ikke alle liker disse skoene, men jeg liker de, og sånn er det bare. Men nå er det det vinter skoene til UGG`s jeg ønsker meg, de som tåler norsk vintervær, de som tåler både snø og sludd.


Kanskje dere også har fått noen tips til hva dere kan ønske dere til jul. For som sagt det er ikke lenge igjen før det er jul !! 
Ha en strålende uke alle sammen, og en flott mandag ! 





2 kommentarer:

  1. Hei lille venn..
    Siden du er så snill å rar vil nok nissen komme til deg :-)
    Hilsen Nordsjø nissen
    Ps.kan ikke få med meg alt da jeg har mange jeg skal gi til ...

    SvarSlett
  2. Det kommer nok helt sikkert også en annen nisse skal du se....
    Hilsen Rio nissen

    SvarSlett