fredag 16. november 2012

Helgen er her

Ja da har helgen ankommet hos meg, for jeg har nemlig fri fredag, og det er faktisk den beste dagen å ha fri på, spør du meg. Dessverre har det seg sånn at når man har fri en dag, så hoper alt seg opp til å gjøre den ene dagen som man har fri.

Så etter at frokosten var inntatt, stod oppvasken for tur, og det var ikke akkurat liten heller i grunn - neste leilighet skal ha oppvaskmaskin, det er helt sikkert.
Så var det dags for senge tøy og annet tøy som skulle brettes, men det kan jeg lett gjøre mens jeg ser på tv, så det gikk unna, kan man si !

Jeg har også holdt litt på med jule forberedelser, både hjemme laget julegaver og andre ting som skal ut før juleaften.


Hva kan dette være tro ? Noen får det i julegave, så vi får bare vente å se ! 


Dette/disse skal også bli ferdig før jul - spennende. 


Og så legger jeg ved noen stemnings bilder i dag da, og den beste juicen som finnes ! 


I helgen er det mye som skjer, og det blir en del farting frem og tilbake, men vi skal kose oss masse. Vi skal også sitte barnevakt for store og små. 
Dere kan evt følge meg på Instagram -  kristinaeck89, om dere vil se hva som skjer ! 

Kristina  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar