tirsdag 27. november 2012

Rosahette !

I dag har snøen omsider kommet til Asker, og ingen ting gleder meg mer enn det akkurat nå. Nå kan julen bare komme, for nå er julefølelsen komplett !
Som sagt så er vi hus og hunde passere, og da glemte jeg jo mitt kamra hjemme, men jeg har knipset noen bilder med mobilen, blir ikke like bra, men bilder er det ihvertfall.


Derfor overskriften i dag, rosahette og ikke rødhette ! Min deilige og myke rosa kose dress. 


Peisen er i full gang med å varme både hus og sjel. 


Snøen legger seg så fantastisk på trærene. 


VAKKERT ! 


Nydelige Green Gate fatet mitt, ikke veldig julete, men det blir nok det med litt julebakst på. 


Det er samme mønster som en del av de andre Green Gate delene mine ! 


Det er første gang at vi skal pynte til jul i vår egen leilighet, så litt spesiell jul blir det, men så har det seg sånn at vi reiser jo hvert til vårt når selve julaften kommer, men det vil ikke si at vi ikke kommer til å pynte til jul forde. Og flott skal det blir, vi har litt pynt fra før av, men litt nytt må man jo også, og hva denne pynten skal brukes til, skal jeg vise dere senere, ikke alt skal på juletreet nemlig ! 


Nydelige kuler og stjerner, stjerner fra Kremmerhuset, de store kule er fra MesterGrønn, og de kulene som ser ut som kongler er fra Vollywood i Vollen. 


Gleder meg til å få hengt de opp ! 

Da håper jeg alle får en flott tirsdag og litt ekstra julestemning med den snøen som laver ned, ihvertfall her hos oss.

Kristina  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar