søndag 25. november 2012

Hva skjer ?!

Hva har skjedd den siste tiden mon-tro. Dagene og ukene har bare flydd av sted syntes nå jeg, men jeg tror litt av grunnen er at jeg gleder meg så innmari til jul og jeg har holdt mye på med juleforberedelsene den siste tiden.
Vi kan si så mye som at alle julegavene er kjøpt inn !! Vi har kjøpt omlag 20 gaver, og jeg syntes det er innmari gøy å kjøpe julegaver og gaver til andre mennesker, så for meg er dette såkalte julestresse ikke eksisterende. Alle gavene til adventskalenderen er også kjøpt inn.

Julepynt er også funnet frem, duker er vasket og stryket, så jeg er nå veldig klar for jul og julepynting, og det er ikke mange dagene til det skal gjøres. Det eneste minuset som er som skal skje før, er jo selvsagt julevasken - BAH !! Men må man, så må man. Og jeg skal nok få god nok hjelpe av min bedre halvdel.
Denne helgen tilbringes som hundepassere, for søte Hera. Pluss litt jobbing selvfølgelig, men det er bare koselig det, når man kan høre på P4 julekanal.


Den beste radio kanalen som finnes, spør du meg, og særlig på denne årstiden, julemusikk både her og der. Og man kommer i ekstra god stemning når man hører sanger man hørte på når man var liten. 


Butikkene har også kommet i stand, og vi har pyntet kjempe fint i begge våre butikk vinduer, og er super fornøyde, og se hvor koselig og innbydende det ser ut. Lekkert og eksklusivt ! 



Sviblene mine har også så smått begynt å blomstre og jeg må jo si det at den lukten som møter deg i døra, er bare helt nydelig og fantastisk, og minner meg veldig om jul hjemme hos mamma og pappa. 


Litt før julskos må man ha, og da selvfølelig med julekake, med brunost på. 


Spekemat ble lørdagskosen hos oss i går. 


Meg på jobb i går, i en flott stjerne genser fra Second Female ! 


Fått Disney julekuler fra USA når mamma og pappa hadde vært på ferie. Gjett om jeg gleder meg til å henge de opp ja. 


Julebladene og bøkene er på plass, og jeg suger all den inspirasjonen jeg klarer å få inn. Masse flotte bilder og tips, kan man hente der. 


Neglene må være på topp, og særlig nå som julen nærmer seg. Og litt egen pleie er jo alltid godt ! 


Appelsin og C-vitaminer er viktig på denne årstiden, jeg skal også lage en appelsin kalender med nelikk spikere i. 


Vært en tur i Vollen i dag, og fikk med meg den nye katalogen til Green Gate, så den skal det settes mange kryss i, masse jeg ønsker meg der ja, kan man si. 

Nå skal søndags kvelden nytes med tv, og litt kos. Så får alle dere kose dere med det lille som er igjen av helgen. Så skrives vi senere. 

Kristina 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar