fredag 19. oktober 2012

Hei igjen

Ja da var jeg tilbake igjen da. Dagene bare flyr avgårde om dagen, og det er mye jobb og andre ting som kommer opp, og glemmer jeg bloggen litt. Men alt står bra til med oss og vi stor koser med høsten og det den har og tilby !
Men i dag tenkte jeg at jeg skulle vise frem den stolte samlingen min av Green Gate servise mitt. Og jeg er kjempe glad i det og bruker det masse. Uansett hva slags tilstelning det er.


Som dere ser, så har jeg en liten samling. Og her er det alt fra baderoms såper, kjøkkenhåndkler, kopper og metall bokser. Og masse forskjellige deilige farger ! 


Ulike kopper, sukker kopp og en stor blå bolle som er kjekt til både det ene og det andre. 



Green Gate er ikke bare servise men de har også masse ulike tekstiler. Jeg har to kjøkkenhåndkler og en liten duk. Men det har også store deilige ull pledd og puter, kjøkken forkle. 


Det er ikke bare nydelig mønster utenpå men inni også. Og jeg som er så svak for blomster også da. 


Det har også vannglass og vinglass, og jeg har til 4 på kjøkkenglass og 8 vinglass, og de får du også i ulike farger og str. 


Servietter må man også ha. Så nå til jul står blant annet Green Gate bestikk på ønskelisten min. 

Jeg jobber jo på en kles butikk som heter Marc O´ Polo, som ligger på Trekanten Senter her i Asker. Nå har vi kun klær til henne, men vi har nå tatt inn ett "spa" merke, som veldig mange nok har hørt om, nemlig Durance. En herlig serie med vanlig håndsåper, håndkremmer, nydelige lys og vaske middel til både klær og husvask. Dette er ett merke jeg er veldig glad i dette og har mange gode erfaringer med dette, og de baserer alle sine produkter med at det er miljøvennlige produkter og de bruker bare hva natur og miljø har og tilby. Jeg har falt veldig for de tingene som har kommet i Lavendel lukt. 
Så jeg vil anbefale alle å komme innom og ta en lukt. 



Torsdag, Fredag og Lørdag er det også 3-dager på Trekanten, med mange ulike aktiviteter for både store og små. Så ta gjerne turen innom. Vi ansatte på senteret hadde en liten samling i går kveld etter stengetid, og vi mottok en guddi bag fra senteret og oppi der var det mye artig og smart. Tusen takk ! 


Da har jo fredagen kommet, og jeg ønsker alle en god fredag og en herlig helg. Kos dere masse, enten alene eller med gode venner eller familie. På oss blir det nok stille og rolig. 

Kristina 

1 kommentar:

  1. God helg til dere også:-)
    Mange flotte ting du har i Green gate serviset ditt nå:-)å kansje blir det litt mere til jul.
    Klem Mamma.

    SvarSlett