onsdag 24. oktober 2012

Stemning på høyt nivå

Ja da var det allerede blitt onsdags kveld, og vi er halvveis i uken gitt. Jeg syntes ukene bare flyr avgårde og jeg vet ikke alltid for tiden blir av. Og for å snakke om tid, i dag er det bare 2 måneder til jul, og det nærmer seg med stormskritt. Og jeg glede meg som en liten unge til denne før-juls tiden begynner for fullt nå. Derfor bestemte jeg meg i dag, for å ta noen stemnings bilder ute.








Er ikke det vakkert, så vet ikke jeg altså ! Og enda penere blir det når det kommer litt hvitt på bakken og flere levende lys blir tent. 

Jule forberedelsene er så smått begynt og jeg er i gang med både gaver, ideer til dekorering og kaker ikke minst. Og jeg er en av de som allerede har kjøpt juleblader og julebrus. 

Tenkte jeg skulle legge ved noen bilder fra Instagram de siste dagene og ukene, så dere kan se litt hva skjer her ! 





Ha en forsatt flott onsdags kveld alle sammen ! 

Kristina 


2 kommentarer:

  1. Hei på deg.
    kjempe koslige stemnings bilder...
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Fint at du har lyst opp veien for nissen allerede : -) da

    Papz

    SvarSlett