onsdag 3. oktober 2012

Onsdag

Da er vi halvveis i denne uken også, jeg syntes at ukene nå bare flyr avgårde. Hvor blir det av det ?! Fordel er jo at julen da nærmer seg med storm skritt, og som jule elskeren jeg er, ser jeg ikke noe negativt i det i grunn. For det er jo tross alt bare 81 dager igjen, og jeg si at jeg har allerede startet så smått med julegavene.
Men det var i grunn ikke dette jeg skulle skrive om i dag, i dag har jeg vært så heldig å få servert en 3-retters middag, eller det vil si at desserten har ikke kommet på borde enda, men det er bare fordi vi er så utrolig mette enda, men isen kommer nok senere ja.






Jeg fikk først servert Bruschetta, som smakte helt himmels, og jeg kunne spist det hele dagen. Og til hovedrett fikk jeg indrefille som var først stekt i panne og deretter stekt i ovnen, og tilbehøret var salat og potetsalat. Og det sier vel litt om vi forsatt er mett. 
Tusen takk, nok engang kjæresten min ! 

Jeg vet ikke om det er nevnt tidligere,men jeg jobber jo også i en butikk som heter Christiania Belysning. Det er en jobb jeg virkelig liker og jeg elsker å kunne hjelpe kundene med det de trenger. Men vi har ikke bare lys og lys ting, men av og til får vi litt interiør ting ved siden av. Og noe vi har fått inn nå som passer perfekt på denne årstiden er noen helt nydelig lykter fra Herstal. Og jeg klarte ikke å bestemme meg for hvilken av de jeg ønsket meg, så da ble begge to med hjem. 


Den lille koster 398 kr og den store koster 498. Så det er bare å løpe å kjøpe i din nærmeste Christiania Belysning butikk.



Flotte lykter vil nå jeg si ! 




Ha en forsatt flott onsdags kveld, så skrives vi snart igjen !

Kristina 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar