søndag 21. oktober 2012

Jeg er klar !

Jeg er nå klar for vinter og snø. For jeg er vært så heldig å fått ny strikket votter av min sviger-mormor. Hun er en reser til å strikke, og kan alt mellom himmel og jord, spør du meg. Jeg har fått noen nydelige Selbu votter, i hvitt og brunt. Og jeg gleder meg som en unge til å kunne begynne å bruke de. 





Se så flotte de er da, og hvor vakkert det er strikket ! 

Jeg har også plukket med meg noen greiner hjem, fra svigermor, hva de skal brukes det vet jeg ikke enda gitt. Kom gjerne med forslag ! 



I går var vi en tur innom i IKEA, egentlig for å fylle opp lagrene med lys, og det fikk vi så absolutt gjort. Men disse søte små trærne ble også med hjem, og de er perfekte utover nå og mot jul, da skal de nok få litt pynt på seg. 




Vil også legge med ett bilde jeg tok ute i stad når jeg tok bildene av vottene min, syntes det var litt morsomt bilde. 


Ha en flott søndag videre, alle sammen ! 

Kristina 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar