tirsdag 2. oktober 2012

Høst

Og da var jeg tilbake igjen, nå må jeg bli flinkere til den bloggingen altså ! Går litt i rykk og napp av og til, men sånn blir det når det plutselig blir noen helt normale hverdags dager, og når det da skjer minimalt med ting, hva skal man da drive å skrive om, men bedre skal jeg bli. Jeg skal bli bedre til å skrive om andre ting utenom hverdags livet.

Men det er jo nå offisielt at det er høst og oktober, vi har kommet til 2 oktober "allerede" men det som forundrer meg er at jeg syntes det var vært varmere disse to oktober dagene, enn det var i halve september ! Oktober solen varmer godt og den er nydelig å få i  ansiktet når man går til jobb. Men nå som høsten er her, liker jeg å omringe meg med ting jeg elsker og gode ting å ha når man omsider må begynne å være en del inne igjen.


Vakre farger og trær rett utenfor døren vår. Hva er det ikke å elske ved dette synet. 


Nydelige farger !


Tenk at man kan ha en så vakker natur rett utenfor døren sin da. 




Naturen er interiør i seg selv, bare se hvor flott det passer sammen. 


Se det fargespektre da. 


Jeg elsker alle veskene mine, de er dyre men verdt hver eneste krone ! 


Uggs tøflene mine, holder meg god og varm igjennom hele høsten og vinteren. 


Myke og gode puter og tepper er ett must på denne årstiden. 


Syntes av gamle ting, som er skrot for noen og skatter for meg. 


En nydelig Orkide som er i full blomst. 


Jeg elsker å ha på meg vakre smykker, som pynter opp ett hvert antrekk. 


En god kopp te gjør alltid susen på en skikkelig høst kveld. 


Kjøkkenmaskinen min blir flittig brukt på denne årstiden, og det er hyggelig å lage noe som er hjemmelaget. 


Green Gate samlingen min ( vi skal komme nærmere inn på den senere ) 


Skjerf, noe jeg bruker hele året men årets skjerf er delikate og i flott farger. 


Neglelakk er noe som hører med, og disse to er noen av høsten favoritter. 


Gode såper og skrubber er godt å ha. 


Jeg bare elsker ting som er i hjerte former. Er ikke mer å si om den saken. 


Levende lys er godt og varmt. 


En god bok kommer man langt med, nå er det denne boken som blir lest, en av mine favoritter. 


Masse høst inspirasjon kommer fra disse bladene, og det er en fryd og bla igjennom de.  


Blåbær muffins er godt og lunt. 


En typisk høst kveld for meg ! 


En god og varm ullgenser, helst strikket av mamma. 


Verdens beste kjæreste, samboer og forlovede. 


Levende lys igjen, bare fordi de har så mye å si for stemning og en hyggelig kveld inneholder alltid levende lys. 

Så ting som dette omgir meg rundt hver dag og de gjør dagene mine perfekte. Det er bare å elske alt og nyt livet til det fulle. 

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar