lørdag 27. oktober 2012

Litt må man ha !

Her hjemme i Porsgrunn er alt bare bra. I går stor koste vi oss med spekemat og hyggelig selskap ! Og vi spiste oss sikkert ihjel. Men i dag har det blitt litt shopping kan man si. Litt handling må man jo ha ! Og det har blitt litt til meg,litt til leiligheten og litt julegaver. Men julegavene kan jeg jo ikke vise dere. Men det som er mitt og vårt deler jeg jo gjerne med dere. Litt rødt har det blitt med også, selvom det er en stund til jul, men aldri fortidlig spør du meg.Det har blitt med både noen servietter, rød rutete duk, jule bånd og røde sugerør. Litt fra Søstrene Grene, Live og KID. En kjempe god og fluffy grå pute til sofaen vår, som er fra KID. Og så ble det med meg en grå jakke fra Gina Tricot, en god jakke man bare kan slenge på seg når man trenger det, og den hadde en fin detalj som er en stor sikkerhetsnål.

Og så skal jeg og mamma på cupcakes kurs i morgen, som vi gleder oss veldig til, så litt bake utstyr har det blitt også.Først ble det kjøpt en slikkepott med muffins på, som er fra Cakas. Og en kjempe stor muffins form som er så stor at den gleder jeg meg til å prøve. Og jeg har også fått kjøpt de to nye bøkene til blogger og bakeren Manuela, som vi da skal på kurs til !! Jeg har også den første boken, så alle bøkene skal nå få signatur fra forfatteren.

Ha en flott lørdags kveld alle sammen.















Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar