fredag 18. januar 2013

Bake-fredag !

Idag har fri dagen blitt brukt til å teste ut den nye kjøkken maskinen min og bake masse boller og kanelsnurrer. Også fordi jeg måtte fylle opp fryseren, til den dagen da det plutselig dukker opp besøk.

Og jeg må jo si det at jeg var litt spent på å prøve Kitchen Aid maskinen og håpet at den skulle være så bra som alle skal ha det til ! Og jeg må innrømme å si det at foreløpig står den til alle forventninger og mer enn det også, jeg er super fornøyd med deg, og den gjør akkurat som den skal. Verken bolle deig eller kanelsnurre deig var ikke noe problem for denne maskinen nei, den er utrolig stillegående og god på de ulike hastighetene.


Ikke er den bare praktisk og en god maskinen, men det er utrolig flott å se på også ! Så om det kanskje nå er "ut" å ha stående fremme kjøkken redskaper velger jeg å ha den fremme og se på den hele tiden. 


Og den er selvfølgelig i krem farge samme som kaffe maskinen vår. 


I dag har jeg prøvd meg på en ny kanelsnurr form, prøvd å lage den i hjerte form, så vi får nå se hvordan det resultatet blir. 


Bollene er ihvertfall ferdig ! 


Ettermiddags kosen er ihvertfall i boks nå ! Så får alle ha en strålende fredag, og nyt at det nå er helg.
Litt levende lys må man også ha, både for varme og stemningens skyld 



Mine siste Instagram bilder ligger også ved ! 







Kristina  

1 kommentar: