tirsdag 22. januar 2013

Tekstil tirsdag !

I gårsdagens innlegg skrev jeg det at jeg er en jente som veldig godt liker tekstiler i alle former og farger nesten, enten om det er ett teppe, en pute, en brikke eller duker. Jeg skal innrømme at jeg har en ekstra stor kjærlighet for gamle duker og tekstiler, og man kan se at noen lagt både tid, sjel og kjærlighet i det de har gjort.
Jeg liker også veldig godt å lage ulike produkter av tekstil selv, er ikke en veldig god klepper på symaskinen enda, men det kommer seg og jeg elsker og utforske med det.
Men jeg tenkte jeg kunne vise dere litt av det jeg har så langt, så får vi ta resten en annen dag !










Kanskje dette kan inspirere deg til å ta en titt på dine tekstiler og finne ut hva du skal bruke dine til.
Ha en flott tirsdag alle sammen. 

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar