onsdag 30. januar 2013

Lese !

Hei og hopp alle sammen !
I disse mørke og værharde dager er det viktig med litt lese stoff. Selv om jeg ikke er en stor lese hest er jeg en magasin slave, og jeg har 3 faste blader jeg bare må ha i løpe av en månde. Og ett av min favoritt blad kom ut på mandag men jeg leser det gjerne 3 og 4 ganger før jeg legger det vekk. Men av og til kommer jeg en bok eller to som jeg liker, ikke at det akkurat er lese bøker, men heller kanskje bilde bøker.


Dette er ukens lese stoff. Panduro reklame blad, bryllups og fest bok, og BoligDrøm bladet. 


BoligDrøm bladet skal jeg virkelig kose meg med og nyte de flotte bildene ! 


Gleder meg til å titte igjennom denne boken og forhåpentligvis bli inspirert til både bryllupet og dekke bord i fremtiden. Denne boken fant jeg på Panduro Hobby til bare 99 kr ! 


En nydelig bok, spør du meg ! 
Har dere noe lese stoff som dere foretrekker ?! 

Kristina 

1 kommentar:

  1. Denne boken ser jo bare helt topp ut da,mye inspirasjon å få fra den kan jeg tenke meg.
    Ha en strålende dag!
    Klem fra Mamma.

    SvarSlett