tirsdag 15. januar 2013

God formiddag

God formiddag alle sammen, der ute. Håper alle har like god start på uken som det jeg har !
Jeg kan jo starte med å fortelle dere at Magnus har kommet hjem igjen fra militære, etter ett veldig kort oppholde. Så det klager vi ikke på, så vi lever enda i litt lykkerus over det.

I helgen var vi en tur i Porsgrunn, for å holde mor med selskap og det var veldig hyggelig. Vi var nemlig på skattejakt hos Skrot Tor, og selv om det nå er mange som vet om det, og folk er blitt veldig bevist på hva de plukker ut og hva de liker var det forsatt litt igjen til oss.


Jeg fikk med meg en Hollansk kruke i brun. Og den er kjempe fin og jeg vet akkurat hva jeg skal bruke den til når den tiden kommer. Og da skal jeg vise dere. Fikk også med meg to gamle melke flasker i brunt, som også kan brukes til så mange. Akkurat nå pryder de kjøkken benken min. 


MELK ! 


En del gamle heklet duker, i alle former, farger og fasonger. Jeg er så svak for sånne små ting altså ! 


Fant også noen tekstil servietter, aner ikke om de er så gamle eller ei, men jeg syntes de var kjempe søte forde. 


To stk sølv-plett skjer fant vi også, etter mye graving og roting i kurver ! 


Enderlig har jeg funnet blå perle blomster, og jaggu måtte jeg til Porsgrunn for å finne det, men nå står de her hos oss, og er så fine å se på ! 


Denne stjernen ble også med meg hjem fra Porsgrunn, denne er fra Kremmerhuset og jeg har satt den ute til pynt. 

Vi har i helgen sett litt på nye spisestoler og spise bord, men pga av litt dårlig plass mellom kjøkken og stue er det veldig begrenset hva vi kan ha og hva som passer. Men vi hadde så og si bestemt oss for hvilke typer stoler vi ville ha, og i går reiste vi en tur innom IKEA, og tror du ikke de stole vi hadde lyst på var til så og si halv pris, da var det bare å slå til ! 


Disse stolene heter Henriksdal og er som sagt fra IKEA. Og vi er stor fornøyde med innkjøpet vårt. 


Så her er altså det som har skjedd hos oss den siste uken, så skal jeg bli litt flinkere til å blogge mer. Ikke bare sånn ukes oppdatering ! 
Så får alle ha en strålende Tirsdag ! 

Kristina 

1 kommentar:

  1. Hei på dere:-)
    Å så kjempe flott og koselig det ble med de nye stolene.
    Ha en strålende kveld.
    Klem fra oss:-)

    SvarSlett