tirsdag 29. januar 2013

Ukens start !

Hei og hopp alle sammen !
Håper dere har hatt en like bra helg som det jeg har hatt. Vi var som sagt en tur i Porsgrunn for å feire to bursdags barn, både pappa og lille bror. Så vi har stor kost med både hyggelig selskap og god mat, og litt shopping !


En liten kjøre tur i fin været gjør ingen verdens ting, og solbrillene er på ! Deilig og skikkelig vår følelse. 


Og jeg har stripet håret og klippet tuppene mine, tusen takk mamma ! Og ble super fornøyd ! 


Super middag på Jimmys i Porsgrunn, utrolig god mat ! 


Jeg har endelig fått tak i Ultimate hårbørsten, Tangle Teezer, og den er så bra som alle skal ha den til, den er helt utrolig både på tørt og vått hår, og håret mitt elsker den nye børsten min ! 



Lille søte Doffen ! 


Og jeg har fått meg glass bolle til Kitchen Aid maskinen min, den var nemlig nedsatt med 25 % og det hjelper jo litt. Så fin ! 


Så dette var ett lite sammendrag om hva vi har gjort i helgen. Så får jeg håpe at dere har hatt en like bra helg som meg, og at uken deres har startet fantastisk bra ! Nå venter en ettermiddag og kveld på jobb for min del.

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar