tirsdag 8. januar 2013

Hverdagen !

Hverdagen er virkelig tilbake igjen nå, og jeg er tilbake i jobb for fult igjen. Her har det skjedd ganske mye på kort tid. Og vi nyter de dagene vi har.
Det har seg nemlig sånn at Magnus nå har reist i militære, og jeg skal ikke si at det akkurat er lett, men sånn er kanskje live. Men vi prøver å tenke positivt på det, og får nesten bare ta det som det kommer.


Lys og hjerter må man ha når det er så grått og trist ute, noe som er veldig typisk for denne årstiden. 


Men litt aktive har vi også fått vært, vi har nemlig stått på skøyter. For meg tror jeg det er 4-5 år siden sist, så litt rusten var man jo, men det komme seg etter hvert, og vi hadde kjempe moro. 



Litt i ubalanse der ja, men litt moro må man jo ha det. 


Hvite tulipaner med gåseunger i seg, gjør seg på borde nå, måtte jo ha litt nytt når all julepynten er pakket bort for i år. 



Vi koser oss masse, med det vi har ! Her kaffe fra den nye kaffe maskinen og berliner boller. 


Verdens beste is, spør du meg ! 

Ha en flott dag alle sammen, jeg skal kose meg på juletre fest senere i dag ! 


Kristina

1 kommentar:

  1. Hei dere...:-)
    Flott heading , grattis til dere , flott

    Legg inn ny nå Tina , er han ikke kommet hjem.?

    SvarSlett