mandag 21. januar 2013

God mandag !

God mandag alle sammen ! Håper dere har en god start på uken, jeg har fri i dag og har en hel haug med klær som skal vaskes og henges opp, men det må til det også.
Jeg håper dere har en uke som ser lovende ut for deg og dine, for min del håper jeg selve uken går fort, for vi skal nemlig til Porsgrunn til helgen for å feire bursdagen til både pappa og min lille bror, så det blir stas og vi gleder oss.
Men i dag tenkte jeg å vise dere litt av hva som ble kjøpt inn i går, og i går var det jo søndag, men det er jo forsatt noen butikker som er åpne, og min favoritt butikk er nemlig søndags åpnet, og det er Kolsås Hagesenter, og jeg tror det er en av de flotteste butikkene jeg har vært i. I utgangspunktet er det er blomster og hagemøbler butikk, men de har så utrolig mye annet flott der også, og har mange ulike interiør merker der også. Og jeg kommer aldri tomhendt ut der i fra, og det gjaldt for i går også kan man si !


Jeg er en jente som liker tekstiler veldig godt, og jeg liker veldig godt de nye tekstilene fra Green Gates vår/sommer kolleksjon. Så det ble med oss hjem 2 kopphåndkler og en liten søt duk.  


En ny bolle har også kommet fra vår/sommer kolleksjonen, den er grå og hvit, med søte blomster og tekster innvendig. 


Gamle rose motiver preger denne søte skålen. 


Koselig med tekst innvendig. 


En rosa skål fikk også være med hjem og den har en veldig vår følelse av seg og jeg gleder meg til å bruke den. 


Rosa skål med hvite prikker. 


Jeg har også noen få ting av merket som heter Miss Etoile, som er ett veldig søtt merke og det minner meg om gamle engelske te-servise. Så da fikk jeg med meg hjem både en skål og to skjer som passer fint til koppene og fatet jeg har fra før av. 


Vakre gull detaljer. 


Og endelig har jeg funnet den perfekte blad kurven, og det ser ut som en gammel potet kasse, men den er fra Plantasjen, og jeg tror nok ikke den er så gammel, men den funker fint til å oppbevare mine blader, fint og ryddig. 

Nå håper jeg dere alle får en flott mandag og en flott uke, så blogges vi snart igjen ! 

Kristina 

1 kommentar:

  1. Åååååå,så mye fint du har kjøpt deg:-)Green gate har bare så mye fint.
    Ha en strålende uke,og ja vi gleder oss til helgen som vi skal ha sammen med dere.
    Klem.

    SvarSlett