mandag 7. januar 2013

Julebilder !

Da var både jul og nytt år over for denne gang, og vi har storkost hvor enn vi har vært. Jeg var i Porsgrunn noen dager, men også noen dager i Asker, før vi vente snuten mot Vaset og nytt års feiring til fjells. Men jeg legger ihvertfall til noen bilder fra julen, så får vi ta nytt års bildene i ett annet innlegg. 



Meg på julaften i paljett kjole fra Second Female. Juletreet og gavene på plass som dere ser. 


Denne lille tassen er også veldig ivrig etter gaver, og det var flere av gavene som hadde fått god hjelp med å bli pakket opp før de kom til sine rette eiere ! HAHA 


Mamma er en klepper på å dekorere bord, og ingen unntak i julen, se hvor delikat og nydelig det er. 


Meg og min kjære ! Lykkelig ! 


Og så over til den delen som gjelder gaver, og jeg fikk masse jeg ønsket meg til jul, og en hel del jeg virkelig trengte og som jeg hadde glemt å ønske meg ! Jeg fikk dette nydelige bunads silke skjerf til belte stakken min, som skal henge ved forkle. 


Fikk denne døds kule Bergans tynn dun jakke, i en kul rosa/lilla farge. Perfekt for de dagene som har vært nå. 


Mulberry nøkkelring fra kjæresten *LOVE*


Og jeg som er fra Porsgrunn må selvsagt ha litt Porsgrund Porselen i skapene, og nå har vi begynt å samle på Nisse servise, og har allerede begynt å få en liten del. Og mer skal bli ! 


Skåler og fat. 



Brødboksen er endelig på plass, noe vi har sett på og ønsket oss lenge. 


Litt Green Gate til samlingen vår ble det også gitt. Disse nydelige bollene, som kan brukes til alt mulig kommer godt med i samlingen. 


Green Gate bestikk, endelig. Dette har jeg lett etter så utrolig lenge, og endelig er det mitt, og jeg elsker å bruke det. 


Flasken til venstre fikk vi av lillebror til jul og den blå er kjøpt etterpå, lekre å se på og veldig praktiske, så den slå virkelig to fluer i en smekk ! 

Og så var det over til de to største gavene ! 


Vi fikk såpass med penger, at vi omsider kunne kjøpe oss Kitchen Aid maskin ! ENDELIG ! Denne har jeg ønsker meg så lenge jeg kan huske, og den glir rett inn på kjøkken benken her hos oss, og det skal bli fryd når jeg får testen den ut ! 


Kaffe maskin var vi også så heldig å få ! En Nesspreso City & Milk og den er så utrolig fin å se på og kaffen er utrolig god. Vi øver oss litt enda, men begynner å få litt teken på det nå. 


Se så flotte de er sammen da ! Perfekt og glir rett inn på vårt kjøkken. 

Så her er litt av det vi var så heldige å få, resten kommer nok ved en senere anledning. 


Kristina 

1 kommentar:

  1. Sååååååååååå heldige da :-)
    Mye fint da .. dere må ha vært snille :-)
    Gleder meg til å smake på kaffen og vafflene som blir laget med den nye maskinen..

    SvarSlett