tirsdag 12. juni 2012

Gråværsdag !

Hei og hopp alle sammen. Her i Asker i dag er det skikkelig gråværsdag, men det skal ikke stoppe mitt humør ihvertfall. Jeg gjør alt jeg kan for å holde humøret på topp. Jeg er på jobb og en så lenge er det forholdsvis ganske så stille her. Men dagen i dag startet med å ta en kopp kaffe, noe man blir avhengi av hvis man først begynner med en slik rutine ! Deretter reiste jeg på Cubus, der er det nemlig big smile day, og det til sier 30% på alle klær, så løp og kjøp folkens. Når det var ferdig gjorde jeg det som kom til å bli toppen av kaka, nemlig å lakke neglene i en skikkelig sommer farge, nemlig knall rosa !! Og jeg elsker den fargen. Så her kommer litt bilder så langt av dagen. Ble klær til både meg og min bedre halvdel i dag !
Så her er det ingen ting som skal stoppe mitt humør og min sommer følelse.
Ha en flott tirsdag alle sammen.

Kristina

1 kommentar:

  1. jeg vil også ha sånn kaffe som du har:-).....mmmmmmm.
    Mamma.

    SvarSlett