søndag 10. juni 2012

Planlegg dagene !

I dag er det søndag, og jeg leste nettopp en artikkel på KK, om at søndager ikke er vår favoritt dag, da det nærmer seg mandag og starten på en ny arbeids uke, men hvorfor da ikke heller tenke litt positivt på det. Nemlig det å planlegge resten av uken, jobbing, møter med venninner, eller andre festlige ting som kan skje.
Det er det jeg nemlig har gjort i dag, jeg har begynt å planlegge både uken som kommer, og jeg har så vidt begynt å planlegge ferien vår, som nærmer seg med storskritt. Og jeg gleder meg som en liten unge til å reise på ferie igjen. I fjor var vi ikke på noen utenlands ferier, fordi da jobbet vi begge to veldig mye, men i år blir det andre boller. Som jeg har nevnt tidligere, skal vi på cruise i middelhavet, og det gleder jeg meg faktisk veldig til, jeg har aldri vært i Europa å reist mye før, så det skal bli fint å se de delene også. Vi skal innom byer som Barcelona, Roma, Cannes, Naples, Venice, og Split, og noen flere. Så her er det bare å finne frem kjoler, høye heler og hattene, for her skal det pyntes.


Så jeg gjentar, husk å planlegg DIN dag, og DIN uke ! 


Når det kommer til ferien igjen, så er det slik at på cruise, er det viktig og nesten ett must at man må pynte seg på middagene som båten arrangerer, derfor er det viktig at man tidlig starter å forbereder seg på å ha nok kjoler, eller å velge ut de kjolene man vil ha med seg på tur, og enda en unnskyldning for meg å ha med mere klær ! Jeg har nå funnet 10 av 13 kjoler/skjørt jeg skal ha med, men så vurderer jeg faktisk å bruke den samme kjolen to ganger, ihvertfall å ta utgangspunktet i det, og kanskje jeg er så heldig å finner noen kjoler underveis på vår ferd. Men kjolene under er de jeg har funnet frem enn så lenge.  


Her har vi en hvit kjole fra Vera Moda, en lyse rosa skjørt fra H&M, en marineblå kjole fra Lindex, en lyslys grå kjole fra BikBok, en lys brun kjole fra BikBok, en sort kjole med perler fra ett marked i London, en hvit blonde kjole fra H&M, en blomstrete kjole fra Marc O`Polo, en sort kjole med rysje hals fra BikBok, en lang kjole med blomster fra H&M, og ett paljett skjørt i gull fra Cubus. 


Fine kjolene mine, jeg elsker kjolene mine, selv om jeg kanskje ikke alltid er så flink til bruke de.


Flotte detaljer. 


Og så er det over til ett av sko parene jeg skal ha med meg på tur. Nemlig disse brune FitFlopsene, jeg har de i sorte også. Disse skoene er designet sånn at man skal få bedre holdning og trening i bein når man går med de. Det skal også forebygge og lindre smerter i ankler, kne og rygg. Og det er et must når man jobber i butikk spør du meg. Jeg klarer meg aldri en sommer uten disse skoene. Og selv om det skal i utgangspunktet være en slags helse sko, ser de virkelig ikke sånn ut. De har mange ulike varianter i alle regnbuens farger. 
http://www.fitflop.no/ er nettsiden deres, der dere kan se alle modellene de har, og hvem som er forhandler disse skoene, i ditt område. Min store sommer anbefaling fra meg, det er som å gå på skyer. 


Ha en strålende søndag, selv om været ikke er helt der det burde, men nyt det du kan.

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar