onsdag 20. juni 2012

Kort

Et kort innlegg fra mobilen i dag ! Ettermiddagen har blitt tilbrakt på IKEA og Sandvika storsenter. Vi var på IKEA for å se etter et vitrineskap i hvitt, og vi har sett oss godt rundt, vurdert for og i mot på de vi likte. Og vi ente opp med liatorp sitt, og det er i samme serie som tv benken vår. Problemet var da bare det å få det inn i bilen, noe som skulle vise seg å bli et problem. Skapet er nemlig lengere enn bilen, så da får vi vente en liten stund, til noen med større bil og med tilhenger kan hjelpe oss. Sånn er det bare noen ganger, men vi har funnet det, så da er det bare å betale og kjøre hjem neste gang. Gleder meg masse allerede ! Men som sagt ble det en tur på Sandvika storsenter også og der ble det litt små handling der, nydelige blomster ( som jeg fikk av min kjære ) og noen søte kopper, som jeg har sett på leenge ! Og enderlig ble de mine, stor fornøyd er jeg nå. Ble også en lin pute fra kremmerhuset.
Ha forsatt fin onsdagskveld !

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar