torsdag 14. juni 2012

Ikke enda, men snart.

Hei og Hopp alle sammen.
Håper alle har hatt en flott dag, uansett hvordan været har vært. Her i Asker har det vært nok en gråværsdag, men man får holde motet oppe og være litt mere tålmodige, så kommer nok solen etterhvert.
Men det som menes med overskriften, er at det nærmer seg bursdag både for meg og min bedre halvdel. Derfor tenkte jeg at jeg skulle dele min ønskeliste med dere, og det er sikkert kjekt for noen å vite.










Og som dere ser, så er det litt av hvert her. Jeg er veldig glad i Mulberry ting, og jeg har en del ting fra før av, men nå er det en nøkkelring som står på ønskelisten. Deretter kommer et gavekort på massasje eller hudpleie eller noe i den duren. Jeg elsker sånne velvære ting man kan skjemme seg selv bort med. 
Og så er det til ønske nr 4, og det er merke Thomas Sabo, og et kjede som det rett og slett står LOVE på. Og merke har kjempe fine ting, og jeg har et anheng med armbånd fra før, og jeg elsker de smykkene.
 Og som jenter flest ønsker jeg meg alltid smykker og diamant ring er det jeg ønsker meg aller mest av alt. Og så er det jo selv følgelig litt sånne hus ting, som man ønsker seg, og nå er det Green Gate som gjelder i mine øyne og nå er det prikkete bestikk som jeg ønsker meg, og det passer perfekt sammen med det andre jeg har i Green Gate. Men selv følgelig, alt av Green Gate gjenstander er hjertelig velkommen her hos oss. Og til slutt på ønskelisten har vi ett par Ray Ban pilot solbriller, og for engangs skyld ønsker jeg meg noen orntelig solbriller, og ikke bare sånne billig greier, som går i stykker med en gang. 
Ha en flott kveld videre alle sammen.

Kristina 

2 kommentarer:

  1. Tja, hva skal en si ... :-)
    Litt av en ønskeliste...spørs om jeg har rå til ferie med en slik liste ...heheheh..
    Nå mamzi hva sier du ???
    Lykke til i morgen...
    Sees snart
    PApzi...

    SvarSlett
  2. Hehehe.hva sier mamsen....har vel fått gave denne jenta vår:-)men vi får jo se evt.da;-)
    Klem.

    SvarSlett