mandag 25. juni 2012

Lilla..

I dag er dagen litt lilla, og det kan gått hende jeg har blitt inspirert av forsiden på BoligDrøm. For den prydes nemlig av lilla og rosa toner. Noen farger jeg godt kan like. Og selv i noen av sommerens vakkreste blomster, er lilla. Eller Lavendel lilla, som jeg liker å kalle den. Så dagens bilder er er preget av lilla og rosa toner. Og det er ikke så ille det altså, nydelig å se på, spør du meg !


Lavendel i full blomst.


Stor og fin er den. 




En annen type lavendel, like vakker og pen som den andre, men i en annen lilla tone. 



Lille stemor finner du også i min hage.


Vakkert ! 



I full blomst her. Hele baljen er i full blomst nå, med mange vakre stemor.


En bukett neliker ble med meg hjem fra butikken i dag faktisk, den Rema 1000 vi handler på, har ofte fine og vakre blomster, til en rimelig penge.


Nydelig. 


Her er ett av dagens inspirasjons bilde, ett av mine yndlings blader. 


Så sånn sitter jeg nå, og gleder meg til å ta bladet fatt.

Ha en forsatt fin mandags kveld.

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar