søndag 3. juni 2012

Tilbake igjen !

Hei og Hopp alle sammen.
Håper alle sammen har hatt en helt fantastisk helg med det som lar seg gjøre. Vi har vært hjemme hos mine foreldre i Porsgrunn fra torsdag til lørdag. Det er alltid så utrolig deilig å komme hjem til mamma og pappa, og da får man alltid en liten ferie følelse, da man er så heldig å bli vartet opp nesten til en hver tid.
Det som også er så morsomt når man kommer hjem, er at jeg har jo forsatt en del ting hjemme enda, som jeg ikke har fått tatt med meg enda, og dette er ting som er morsomt å se på når jeg kommer hjem. Sånn som denne turen, fant vi mine gamle perle boller og esker. Kjempe morsomt å gå igjennom det igjen, og se hva jeg lagde for en tid tilbake. Og det er morsomt at jeg kan bruke det den dag i dag, om jeg evt. skulle laget ett arme bånd eller to.


Her er det mye perler i mange forskjellige farger og fasonger, og en fryd å se igjennom.


Gamle tre perler som jeg faktisk laget ett arme bånd av, når jeg fant de.


PERLER !!


3 arme bånd ble laget med engang, og mamma fikk selvsagt også noen, når jeg først var igang. 


Jeg var så heldig å få en bursdags presang på forskudd, nemlig disse Toms skoene, som er utrolig fine og gode å gå med. Og det viktigste av alt, er at om man kjøper ett par av TOMS, så gir TOMS ett par sko til noen som virkelig trenger det. En vinn- vinn situasjon på alle måter. 


Mine er i marine farget, og er fra DNA på Herkules i Skien og koster 599 kr.


Doffen, er hunden til mamma og pappa, og han er alles kose gutt ! 

I går var det duket for grill party hos en kamerat av Magnus, og det var en veldig hyggelig kveld med mye moro heter og mange hyggelig mennesker. Og sommer kjolen var på plass, selv om kanskje ikke været viste seg fra sin beste side, men er vi i juni, så er det sommer for meg altså, uansett hva. 





Sommer kjole fra H&M, og sko fra Marc O`Polo. 




Ha en forsatt fin søndag, og den nyt den godt før en ny uke starter i morra, men nye muligheter.

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar