onsdag 27. juni 2012

Sommer middag !

Middager på sommer´n blir ofte ned prioritert, ofte fordi det er så varmt og man orker ikke noe mat, og man vil heller drikke masse vann. Men jeg er ett skikkelig middags menneske, og må ha det vær dag. Så i går bestemme jeg meg for å invitere Tone på salat middag her hos oss. Fordelen med å ha salta til middag er at det er kaldt, lunt og et hav av muligheter. Så jeg disket opp med noe som begynte med en kylling salat, men som ente opp med å bli en alt mulig salta.


I går fikk jeg virkelig brukt alle skåler og boller jeg hadde ! Så her er det system for alle penga. 


En veldig god og enkel dressing, som egentlig brukes til reker, men som jeg valgte å bruke til salaten i dag. Svigemors oppskrift dette.


Nam Nam


Oste terninger i oliven olje og basilikum. 


Her er alle grønnsakene på plass, dette ser lovende ut. 



Dette er det jeg kaller en sommer salat, og noe jeg virkelig anbefaler alle å lage seg en gang i blant.

Nå skal jeg hoppe i dusjen, og komme meg en tur ned til sentrum, og se om det er noe liv. 

Ha en strålende onsdag alle sammen !

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar