torsdag 7. juni 2012

På plass.

Da er jeg på plass igjen bak mac `en min. Det har vært stille og rolig de siste dagene som har vært nå. Magnus har vært på kurs, og jeg vært mye med mitt kjære tante barn. Men nå er vi tilbake igjen, og dagene går som normalt igjen !Håper dere alle har hatt noen fine dager nå, og at kanskje sommern `n har kommet til dere. I skrivende stund ser det ut som det her, ikke verst - eller hva ?! 





De siste dagene nå, har været vært så der, men man skal ikke klage, så lenge det ikke snør, mener nå jeg ! Vi får ta den lille sola vi får, og heller glede oss over den. Men selv om sola ikke er ved sine fulle fem enda, stopper ikke det meg å handle inn litt sommer ting, som jeg gleder meg masse til bruke allerede. Jeg var også så heldig i dag at jeg fikk med meg at det var 50 % på alle ordinære varer på BikBok i dag. Og tror du ikke jeg fikk med meg to par pen sko ( noe jeg i utgangspunktet aldri kjøper ).  Og jeg er strålende fornøyd med de, men jeg fikk ikke bestemt meg for hvilken farge jeg villa ha mest, så da ble det både orange og nude. Og jeg må si at jeg liker veldig godt den kil helen på disse. 



I utgangspunktet koster de 399, men jeg fikk de da for 199 kr.



Samme pris for disse. 



Jeg fikk også med meg denne nydelige gjennomsiktige skjorten, som man kan bruke til alt man vil, enten under en genser eller til det jeg kommer til å bruke den til, det glitrende skjørtet mitt, for da blir hele antrekket litt roligere. Og denne herligheten koster egentlig 299, men fikk den for 149 kr ! Litt av ett kupp må jeg si ! 


I går ettermiddag, ville jeg så gjerne reise en tur på Sandvika Storsenter, og jaggu ble det en tur ut dit. Og da fant jeg denne søte håndkle klypa på Kid Interiør, og den kostet bare 25 kr, og er super praktisk og kjempe søt. Foreløpig har jeg bare bruk for den ene, men om jeg får muligheten til å fler, kommer jeg nok til å anskaffe meg flere, og i ulike farger. 



Kjempe søt !


Fikk med meg denne søte toppen også, som er super fin til å ha under slike gjennomsiktige bluser av alle slags former og farger. Jeg gleder meg virkelig til sommer `n nå, så jeg får brukt den mye. Den er fra Gina Tricot, kostet 129 kr. 



Disse søte armbåndene ble også med meg hjem, husker ikke helt prisen, og pris lappen er tatt av for lengst. Jeg er en slik som bruker det jeg har kjøpt med engang nemlig. Hvorfor la det ligge bortgjemt til en senere anledning, det forstår ikke jeg meg på. 

Nå er det bare litt over 3 uker til vi reiser på ferie, og jeg gleder meg som en unge til å få litt sol og varme på kroppen. Tenkte jeg skulle dele med dere hva slags cruise å sånn vi skal på litt senere, når det nærmer seg. Og ikke minst hvem kjoler jeg skal ha med meg, for der er det kjole til alle middager. 

Ha en forsatt fin torsdag.

Kristina 








3 kommentarer:

  1. Så søt blogg og så mye fint du har kjøpt! Hvor har du kjøpt det peace-armbåndet? :) - og under kjoler som du skal ha med deg på ferie, så var den fin, lang blomstrete kjole fra HM, er det fra i år, frøken?

    Håper ellers at alt er bra med deg! Hvor bor du fortiden? Kanskje vi ses i sommer, hvis du fortsatt holder til i Asker :)

    -Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk :) Det armbåndet er kjøpt på Gina Tricot, på Sandvika Storsenter. Nei den er desverre ikke det, tror faktisk den er to år gammel. Jeg holder til i Asker forsatt vettu, vi har egen leilighet rett ved sentrum nå, jeg jobber også på Trekanten, så vi ses nok, om du er hjemme.

      Kristina

      Slett
  2. så var det en fin*

    SvarSlett