tirsdag 29. mai 2012

Vårens nyheter !

Som jeg har nevnt før, så jobber jeg i en klesbutikk som heter Marc O'Polo. Vi har både dame og herre klær. Vi er en klassisk butikk med ett hint av maritimt i våre klær. Vi er veldig glad i brun, blå og hvit toner og nyanser. Og det passer veldig godt med folkeslaget som bor her i Asker ! Men i år har vi virkelig fått regnbuen inn hit og butikken bugner av alle slags farger og det er en fryd for øye å se på, og man blir glad av å være på jobb. Men jeg har satt sammen noen bilder til dere, så dere kan se hva vi har og tilby til våre kunder. Og så får dere for første gang sett hva jeg har på meg for Engangs skyld.
Her i dag er det litt småsurt, men sola titter frem, så jeg krysser fingrene for at den varmer litt, for jeg skal nemlig på fotball kamp i dag.
Ha en flott tirsdag.

Kristina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar