mandag 21. mai 2012

Blomster !

Hva skulle man gjort uten blomster ?! Jeg kunne aldri tenke meg ett liv uten blomster, det gir en positiv effekt på dagene som kommer og går. Og blomster kan virkelig friske opp dagen din om du kanskje er litt trist og lei, og man kan bare ta en titt, eller som noen gjør, prate litt med de.
Jeg er ikke helt der, men jeg skal virkelig si at jeg elsker og styre og stelle med blomstene jeg har. Både inne og ute, nå som det nærmer seg sommer med stormskritt, er det ute blomstene vi skal se på i dag, vi har ikke så veldig mye ute plass, men akkurat passe, og nok til at jeg kan ha litt blomster ihvertfall. Noen syntes kanskje det litt for mye, men jeg syntes det er akkurat passe til oss.



















Håper dere liker bildene, og ha en forsatt fin mandag.

Kristina 



1 kommentar:

  1. Kjempe flotte blomster,du er så kreativ og flink.
    Vi er så stolte av deg:-)
    Klem fra Mamma og Pappa.

    SvarSlett