lørdag 5. mai 2012

Lørdag = Jobb

Det er helg og lørdag, og for meg betyr det jobb. Jeg jobber i en kles butikk ved navn Marc O`Polo, som er ett tysk eid merke, og vi er så heldig å få ha en av tre butikker her i Norge. Det er klær til både dame og herrer, vi har vesker, lommebøker og sko også.
Vi har klassiske hverdags klær for det meste, men av og til blomstrer vi til med noen helt fantastiske kjoler. Merket i seg selv er ganske eksklusivt og koster litt, men det er virkelig kvalitet på plaggene, så det ligger noe i det at man får det man betaler for. Jeg har blitt veldig bevisst på dette, etter at jeg begynte å jobbe i denne butikken. Vi har rene produkter som bomull, skinn, lin, ull osv.

Her kommer noen bilder fra dagen i dag.






Var også på en liten runde når jeg var ferdig, og fant en helt fantastisk jakke, og ett skjerf som jeg fant i går, som bare ropte på meg. 


Jakke fra Cubus 499 Kr
Skjerf fra Vila 249 Kr

Og siden det er helg og det er viktig med helg følelse, legger jeg ved ett bilde som er avslappende og fint å se på. 

Gammel melke flaske fra loppemarked
Green Gate bolle
Green Gate latte kopp
Yankee Candle ( Pink Sands ) 

Ha en fantastisk lørdag videre.

Kristina 


1 kommentar:

  1. Hei på deg jenta vår.
    Måtte innom den flotte bloggen din, for å ønske deg lykke til med skrivingen;-)Glad i deg.
    Klem fra mamma og pappa.

    SvarSlett