torsdag 10. mai 2012

Bryllup 2014

For de som ikke har fått med seg det, så er Magnus og jeg forlovet. Han fridde 27 februar 2012, bare ett par dager før skuddårsdagen, da damene selv kan fri, så kan nok hende han var litt redd for at jeg skulle gjøre der, derfor måtte han bare komme ett par dager i forvegen !
Jeg ville ikke ha noe sånn typisk film frieri, som alle drømmer om, jeg ville at det skulle skje på en naturlig måte, og jeg skulle virkelig ikke ane noen verdens ting, og det kan jeg vel si at det så jeg ikke komme, når han først satt på kne. Det var utrolig romantisk for oss, og det er det viktigste !

Selv om det er 2 år og 3 måneder til vi skal gifte oss, er det aldri for tidlig å begynne planleggingen av ett bryllup. Og ihvertfall ikke en perfeksjonist som meg. Alt skal være riktig og kun det beste for oss på en slik dag. Derfor har jeg allerede nå begynt å se på både lokaler og mat, og ikke minst kjole. Noe som kan ta sin tid, når det er så utrolig mye fint som er ute i denne verden. Men man får bare ta en ting av gangen, og krysse av når ting er i boks.


Bryllups bladene er kjøpt inn, og lest x-antall ganger allerede, men jeg ser alltid noe nytt for hver gang. Vi har også laget en egen bok, som er for planlegging og inspirasjon og til for at vi skal ha en hvis kontroll på det som skjer og som er booket. 


Her er en kjole etter min smak, elsker blonder og en "søt" fasong. 



Forlovelse ringen min, den er i hvitt gull. 


Og litt blomster inspirasjon må også til, og jeg kan se at blomstene passer godt til den utrolig fine ringen min !! 

Om dere har noen gode tips eller anbefalinger til meg ang bryllup, bare hyl ut. Tar i mot alt, med stor takk. 

Ha en forsatt fin torsdag`s kveld. 

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar