tirsdag 15. mai 2012

Muffins !!

Og nei jeg snakker ikke om de muffinsene som man baker selv, men alle de muffinsene som man kan kjøpe, om de enten er myke eller harde. Til pynt eller til å brukes. Jeg har nemlig en smale mani på akkurat sånne ting, nemlig muffinser i alle former og fasonger, og denne samlingen har jeg holde på med i 3-4 år nå, altså lenge før det ble populært her i Norge. Jeg har en del gjenstander som kommer lang veis fra også.
Jeg tenkte derfor å dele litt av samligen min med dere her i dag, sånn at dere kan se hvor mye ulike ting det faktisk finnes. Dette er bare en brøk del av alt jeg har, men er jo begrenset hva dere orker å se på !


Dette broderte bilde, er det nyeste som har kommet i hus, det er den søte farmoren til Magnus, som gav oss dette til jul, noe jeg selv følgelig blir kjempe glad for, og det passer perfekt inn på vårt kjøkken.


Flott håndarbeid. 


Her ser dere som sagt litt av samlingen min. Her kan dere se servietter, fat, skje, kopper, pynt, og masse mer. 



Muffins kake pynt. 




Jeg har jo også bøker som omhandler muffins og cupcakes. Og her er noen av de og noen av favorittene bøkene mine. 



Hun som har skrevet denne boken her, er fra ett område rundt her i Asker. 

Nå må jeg tilbake til cookisene mine, for de er blitt laget i dag også. Ble visst en kjempe stor hit dette her. Senere skal jeg på fotball kamp og se Magnus være sprek ! 
Ha en forsatt fin tirsdag !

Kristina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar